آموزش - یادگیری - دانستنی

برای یادگیری بهتر

آموزش - یادگیری - دانستنی

برای یادگیری بهتر

خب این وب روبرای بالابردن بعضی اطلاعات درست کردم . مثلا چه عملی باعث میشه ما از دماغ مون بو بکشیم ... و و و ...

بایگانی

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵
مهر



امروزه با افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها مطمئناً کاهش کیفیتِ کسب‌و‌کارهای خدماتی و سرویس‌رسانی چیزی دور از انتظار نیست. خطوط هواپیمایی نیز از این قانون مستثنا نیستند و بدین صورت ممکن است یک سفر هوایی تجربه‌ایی ناخوشایند به ارمغان بیاورد.
در مقالۀ زیر که در Business Insider منتشر شده است، به بررسی برترین پروازهای کلاس اقتصادی یا Economy، بر اساس دو معیار تجربۀ لذت‌بخش از پرواز (In-Flight Experience) و زمان حرکت و فرود به موقع و بدونِ تاخیر (On-Time Performance) پرداخته شده است.

در این لیست ۲۰ شرکت برتر خطوط هواپیمایی جهان بر اساس معیارهای بالا با حداکثر امتیازِ ۱۰۰ انتخاب شده‌اند و البته مانند سال گذشته خطوط هواپیمایی سنگاپور رتبۀ نخست را در ردیف پروازهای اقتصادی (economy) به خود اختصاص داده است.

رتبۀ بیستم خطوط هواپیمایی : اتریش ایرلاین Austrian Airlines Austrian Airlines
In-Flight Experience : 75

  • امیرحسین صالحی
۲۵
مهر



luxury-brands
آیا شما صاحبان برندهای لوکس Luxury Brands دنیا را می‌شناسید؟

  • امیرحسین صالحی
۲۵
مهر



آمارها نشان می‌دهد که هر خریدار روزانه در معرض دوهزار پیام تبلیغاتی قرار می‌گیرد.
با این شرایط شما چگونه می‌توانید توجه آنها را به محصول خود افزایش دهید به‌طوری که با کمترین سروصدای تبلیغاتی همراه باشد!

  • امیرحسین صالحی
۲۵
مهر



brand identity
یکی از افتخارات هر گرافیستی انجام طراحی یک نشان تجاری است که در زمانی که برای عموم رونمایی می‌شود یک تجربه تمام عیار را به ارمغان می آورد.
اما در اکثر مواقع تنها طراحی یک نشان یا لوگو کفایت نمی‌کند، زیرا یک سازمان با تمام لایه‌های مدیریتی و سیاستی خود علاوه بر یک نشان نیاز به یک نام تجاری با شخصیت، هویت و دربرگیرنده اهداف سازمان دارند.
در اولین بخش از این مقاله به رابطه بین نام تجاری، هویت و نشان تجاری (آرم) می‌پردازیم.

  • امیرحسین صالحی
۲۵
مهر

این نوع تایر پس از پایان یافتن تحقیقات و رفع ایراداتی نظیر صدای ویبره پره هادر Michelin به تولید و طی چند سال آینده تمامی خودروهای داخل ایالات متحده را در برخواهد گرفت

تایرهای جدید  3 

  • امیرحسین صالحی
۲۵
مهر

چارلز گودیر :

  مبتکر و محقق آمریکائی  که در سال 1843 پدیده ولکانیزاسیون را کشف کرد و تحول چشمگیری را در صنعت لاستیک پی ریزی نمود.

 به پاس خدمات نامبرده یکی از بزرگرین شرکت های تایر سازی دنیا به نام وی نامگزاری شده است.


http://media.web.britannica.com/eb-media/51/68351-004-8F0D4DB0.jpg

 

 

  • امیرحسین صالحی
۲۵
مهر

قلیان وسیله‌ای آبی است برای کشیدن تنباکو که در خاورمیانه٬ آسیای مرکزی و شمال آفریقا متداول است. قلیان توسط ایرانیان و هندی‌ها اختراع شد.[نیازمند منبع] در فارسی به صورت قالیان و غلیان نیز ثبت شده و گاه نارگیلی نیز نامیده شده‌است. در افغانستان به کل مجموعه قلیان، چلم نیز می‌گویند. در کشورهای عربی به نام شیشه و نارجیلة معروف است و در شبه قاره به حقّه معروف است. قلیان برای استفاده از دود حاصل از تماس زغال گداخته و تنباکو است که به این عمل «کشیدن قلیان» می‌گویند.

  • امیرحسین صالحی
۲۵
مهر






شرکت فورد، در تاریخچه فعالیتش در صنعت خودروسازی، تاکنون محصولاتش را در قالب ۹ برند عرضه نموده است، که عبارتند از: فورد، لینکلن، مرکوری، جگوار، استون مارتین، مزدا، ولوو، لندرور، رنجرور و ادسل.

  • امیرحسین صالحی
۲۵
مهر
لیکان هایپراسپورت:
گرانترین خودرو کنونی "لیکان هایپراسپورت" با قیمت ۳.۵ میلیون دلار می باشد.این ماشین توسط شرکت لبنانی W Motors تولید شده است. 
 
گرانترین خودرو جهان ، گران ترین ماشین ، گران ترین ماشین جهان
 
موتور این ماشین ۷۴۰ اسب بخار قدرت دارد و این توانایی را دارد که در کمتر از ۲.۸ ثانیه، از سرعت صفر به ۶۰ مایل در ساعت برسد.
 
داخل گرانترین ماشین جهان ، گران ترین ماشین جهان ، ارزان ترین خودرو جهان
 
این خودرو قادر است بیش از ۲۶۷ مایل در ساعت سرعت داشته باشد. چراغ این خودرو با روکشی از الماس پوشیده شده و چرم های استفاده شده در روکش این خودرو با نخی از طلای ۲۴ عیار دوخته شده است. 
 
گرانترین خودرو جهان ، ارزان ترین خودرو جهان ، ارزان ترین خودرو دنیا
 
داشبورد این خودرو دارای صفحه نمایش تعاملی هولوگرافی سه بعدی می باشد. بنا بر گزارشات تنها ۷ عدد از این خودرو در جهان وجود دارد.
  • امیرحسین صالحی
۲۵
مهر
تاتا نانو:
ارزانترین خودرو کنونی دنیا، خودرو هندی تاتا نانو با ۳۰۵۶ دلار می باشد.این خودرو می تواند بیش از ۱۰۵ کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد. 
 
ارزان ترین خودرو جهان ، ارزان ترین ماشین ، گران ترین خودرو
 
طول این خودرو ۳۱۰۰ میلی متر و عرض آن ۱۵۰۰ میلی متر می باشد.ارتفاع این خودرو نیز برابر ۱۴۸۵ میلی متر است.
  • امیرحسین صالحی