آموزش - یادگیری - دانستنی

برای یادگیری بهتر

آموزش - یادگیری - دانستنی

برای یادگیری بهتر

خب این وب روبرای بالابردن بعضی اطلاعات درست کردم . مثلا چه عملی باعث میشه ما از دماغ مون بو بکشیم ... و و و ...

بایگانی



luxury-brands
آیا شما صاحبان برندهای لوکس Luxury Brands دنیا را می‌شناسید؟
تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شاید صاحب برندهای لوکسی همچون Bvlgari , Fedini , Marc Jacobs و Kenzo تنها یک شرکت باشد؟
بله، دنیای مد و کالاهای لوکس، که درآمد سالیانه آنها از GDP بسیاری از کشورهای دنیا بیشتر است، شاید به ظاهر بزرگ و فریبنده به نظر بیایند اما واقعیت این است که دنیای برندهای لوکس کوچکتر از آن است که شما فکر می‌کنید.

اینفوگرافیکی که در زیر مشاهده خواهید کرد نشان می‌دهد که اکثر برندهای محبوب و معروفی که می‌شناسید تنها متعلق به سه شرکت هستند که عبارت هستند از LVMH, PPR, و Richemont .
احتمالاً نام هیچیک از این سه شرکت را نشنیده باشید اما به طور حتم اسم یک یا چند برند این شرکت‌ها را شنیده‌اید و شاید هم مشتری آنها بوده باشید.

این سه شرکت توانسته‌اند استراتژی خود را به خوبی اجرا کنند و هر برند را به عنوان یک شخصیت مجزا و کاملاً مستقل بسازند، به‌طوری که کمتر کسی فکر می‌کند این برندهای رقیب در بازار مد و لوکس، متعلق به یک شرکت هستند!

luxury brands

مسلماً برای افرادی که به برند اهمیت می‌دهند، مستقل بودن شخصیت و هویت برند بسیار اهمیت دارد و این اصل مهمی است که صاحبان این برندها به خوبی آن را درک کرده‌اند.
همانطور که در اینفوگرافیک بالا دیدید، در این میان برندهایی هستند که تا کنون مستقل مانده‌اند و هنوز زیر چتر یک شرکت بزرگ‌تر نرفته‌اند.




منبع :http://www.imarketor.com

  • امیرحسین صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی